środa, 3 grudnia 2014

33th + zaczynamy Jillian?


Witajcie!
Dzisiaj pierwszy raz się wyspałam <3
Zajęcia na 14, ale że mam 100% frekwencji wykorzystam nieobecność i pojadę na 16 do pracy.
Wczoraj czułam się bardzo źle, okres idzie, dzisiaj trochę lepiej, dlatego zmuszę się dzisiaj do ćwiczeń.
Mam dobrą wiadomość.
Kupiliśmy wczoraj miód i słodzę nim już herbatę i kawę :3

Misiek prodżekt w toku, mam nadzieję, że zdążę do świąt : >

A co tam u Was?
Też Wam się nic nie chce i powoli smutasy dopadają?

Zjedzone:
śniadanie dwie parówki kromka chleba żytniego ze smalcem
IIśniadanie: activia owsianka, kilka pistacji, baton muesli

ĆWICZENIA:
Jillian Michaels 30day SHRED DAY 1

Jeżeli chodzi o Jillian, mam filmik na kompie od dawna, 30min a można takie efekty? Podoba mi się łączenie cardio i siłowych.
Postaram się robić CODZIENNIE Jillian, a w dniach gdy mogę zrobić dłuższy trening będe dokładała moje standardy. W sumie Jillian da mi więcej, niż ZUMBA, której kroki znam już na pamięć : )
POLECAM TĄ LASKĘ, MOTYWACJA OGROMNA!




Brak komentarzy:

Prześlij komentarz