niedziela, 16 listopada 2014

16th. + serum pytanie do WAS? + DUMNA z ćwiczeń


W końcu choć trochę się wyspałam, ale była jedna pobudka nad ranem....
Od rana gram w simsy, uczyć się nie chce, ale w końcu trzeba.
Zupełnie nie mam pomysłu na obiad, lodówka pusta, kasy brak, a PUZEL wróci z domu bo był na weekend w swoim rodzinnym, dopiero koło 16. Trzeba ogarnąć naukę, bo jak wróci to czeka nas wyprawa znowu do marketu po zakupy na cały tydzień, więc liste znów sporządzić trzeba.


A Wam jak mija weekend Kochane? Ja chyba poćwiczę po drugim śniadaniu, zanim wróci PUZEL, bo potem nie będzie się ani mi, ani jemu chciało.
Mam trochę zaległości przez opuszczanie zajęć, ale dam radę ogarnąć, wiem to.
Na razie wypisuję nadal słówka, w tym tygodniu mam aż dwa koła i MUSZĘ je zdać.
Siedzenie w pracy 8h to męczarnia, no ale cóż... przeżyć ten tydzień i zrobi się trochę luźniej...

Jak patrzę na swoje ciałko, to coraz lepiej ono wygląda, ale nie będę się wychylać, zdjęcia porównawcze i wymiary dodam po miesiącu, czyli za jakieś dwa tygodnie :) A po co tak wcześnie. Ale delikatną różnicę widzę w boczkach, brzuchu, wizualnie, w dotyku skóra jest jędrniejsza... Pożyjemy, zobaczymy, najważniejsze że piję wodę, odżywiam się w miarę zdrowo i ćwiczę albo staram się jak tylko mam czas prawie codziennie :)

Aha, zużywam też coś kupione rok temu, jakieś serum na cellulit i rozstępy eveline 4d, efekt chłodzący ale jakoś wytrzymam. Następnym razem kupię rozgrzewający, A WY UŻYWACIE CZEGOŚ DO SMAROWANIA PO ĆWICZENIACH? MOŻE POLECICIE COŚ LEPSZEGO? MOŻE DOBRE BYŁBY TE NA ROZSTĘPY DLA MATEK PO CIĄŻY?

Zjedzone dziś:
dwie kromki chlebka IG z jajkiem na śniadanie
Na drugie połowa wczorajszego jogurtu activia i jabłko z marchewką
OBIAD 3 naleśniki z jagodami
kolacja zupa jarzynowa

ĆWICZENIA:
30min Zumba Fitness Cardio Party
8min ABS
10min BUNS Mel B
6min ćwiczeń na obwisłe ramiona z hantlami
8min streetch

1 komentarz:

  1. ja dzisiaj robię na obiad kuskus z mięskiem, czerwoną fasolą i sosem pomidorowym. A do smarowania ciałka nada się wszystko co nawilżające, odżywcze i natłuszczające- w zależności od potrzeb skóry. Ja mam zwykłe balsamy i mleczka, które po prostu nawilżają i też jest dobrze. A zadowolona byłam kiedyś z rollonu z Garniera ;]

    OdpowiedzUsuń