czwartek, 27 listopada 2014

26 + 27


Wczoraj trzymałam diety, jadłam to co zwykle, na obiad tylko pierożki 7 takich średnich i pod wieczór dwa knopersy i zero ćwiczeń : C

Ale dzisiaj robię sobie dzień wagarowicza i dużo ćwiczeń :)
Skoro i tak przed świętami pracuję do 22, to nie miałabym kiedy wykorzystać sobie tych nieobecności.
Po ćwiczeniach, ryżowiec się robi, ja pogram w simsy, a potem na 17 na wykład jadę.
A co u Was, Złotka?

Menu:
Śniadanie dwie kromki chlebka ciemnego z camembertem
2 śniadanie banan, jabłko, baton muesli, knopers po ćwiczeniach,
Obiad: ryżowiec
podwieczorek dwa knopersy, sok kubuś
kolacja serek wiejski z pomidorem i rzodkiewką, dwie kromki chlebka z szynką


30min Zumba Fitness Sculpt and Tone
8min BUNS z Mel B
10min Brzuch z Mel B (o mało nie wyzionęłam ducha, ale że dziś jestem wypocząta to czas na wyższy level)
8min LEGS
8min STREETCH

W niedzielę planuję zrobić wymiary porównawcze i zdjęcia może też wstawię, w końcu minie równy miesiąć :)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz