niedziela, 23 listopada 2014

24th. + szamponowe odkrycie + niezwykły sen :3


Hejkaaa!
Dzisiaj mam na dziesiątą, pięknie słonce wschodzi, a jest dopiero po 7.
Mam dzisiaj prezentację i koło z angola, prezentację jako tako ogarniam a na koło nic.
Jedyny wolny dzień w tygodniu - niedziela... ehhh :D
Zrobiłam co w mojej mocy, ale koło najwyżej poprawię.
Mam nadzieję, że wszystkie koła z zeszłego tygodnia zdałam!


A co u WAs?
Wczoraj dokonałam wiekopomnego szamponowego odkrycia w TESCO24H:
Mianowicie:
1) Szampon Chmielowy, cena, ok: 3 zł

oraz
2) Szampon Lniany, cena, ok 4 zł. W opisie z tyłu mówią, że jest bez silikonów :3
Lubię takie "tanie", "naturalne" nowości, a WY?
Jak na razie odstawiłam Garnier, używam chmielowego, a potem może lniany, lub na zmianę oba. Z opinii wyinkających z internetu: do pierwszego do świetny szampon oczyszczający, ale otwiera łuskę włosa, co może je plątać, dlatego wczoraj użyłam po nim mojej cudownej arganowej odżywki, podsuszyłam i zaplątałam włosy w warkocz, ale są chyba OKEJ :) 
Umyłam jeden raz, ale po co kupować drogie szampony które i tak niszczą włosy? Lepiej zainwestować w drogą odżywkę, bo po jak najlepszym szamponie nasze włosy i tak nie będą się lepiej rozczesywały, a po co pakować w nie parabeny i silikony?
Drugi szampon: Zakupy miały zakończyć się na CHMIELOWYM ale gdy przeczytałam, że jest bez silikonów, a zapach szamponu totalnie mnie uwiódł - musiałąm go wziąć. Piękny zapach pachnie mniej naturalnie, może zajeżdża trochę "chemią", ale pożyjemy, zobaczymy. Z opinii internetowych: Panion nie odpowiada "lejąca" konsystencja szamponu, najlepszą opinię znajdziecie chyba jednak na blogu KOKOSZKI  , gdzie świetnie pisze, że szampon nadaje się do rzadkiego stosowania na "raz kiedyś", bo może wysuszyć skórę głowy :3


Zobaczymy jak moje włosy będą reagować, pamiętajmy, że dopiero co odstawiłam farbowanie. Mimo farbowania ostatniego na zbliżony kolor do moich, ruda barwa wybija się spośród głębokich warstw innych farb, grrr.... Mam nadzieję, że za pół roku, albo chociaż do sierpnia i wesela PUZLA kuzyny wszystko się ładnie zdeklaruje. Fajnym sposobem na "odrosty" ostatnio widziałąm jedną dziewczynę w tramwaju, jest delikatne ombre, ale do tego potrzebujemy odrost 10-15 cm :D Ja chyba jednak nic nie będę z moimi włosami robić, ale pożyjemy, zobaczymy :D 
ZERO FARBOWANIA, WŁOSY ODŻYWIAMY I DBAMY, DO TEGO ĆWICZYMY I WORKOUTUJEMY :D


Zjedzone dziś:
śniadanie: kawa, płatki muesli z mleczkiem, banan, PRÓBUJĘ WRÓCIĆ DO PICIA CZERWONEJ HERBATY, NA POCZĄTEK PO DŁUGIEJ PRZERWIE STARAM SIĘ WYPIĆ KUBEK CYTRYNOWEJ PU-ERTH, nienawidzę, ochydna a pić trzeba :D
na uczelni do 17.00 zjadłam: jogurt pitny jogobella jabłko mango, kromka chleba ciemnego podwójna z szynką z indyka i rzodkiewką, bułka z żółtym serem i papryką;
na obiad, po 17: barszcz ukraiński mojej roboty 
kolacja sałatka z serka wiejskiego, pomidora, rzodkiewki i dwie kromki chleba z szynką z indyka

ĆWICZENIA:
30day shred level 1

WGL. Miałąm dzisiaj niezwyjkły sen! Czytałam sobie wczoraj artykuł na joemonster, gdzie pisano o młodziutkiej Polce, która właśnie została aniołkiem Victoria'S Secret. Pozazdrościć! Sandra Kubicka!
Nie wiem czy pod wpływem artykułu, czy pod wpływem ostrej determinacji i silnej woli, ale śniło mi się, że już byłam "odchudzona" i spacerowałam po wybiegu jako MODELKA!
Może kiedyś, może uda mi się schudnąć, nim się "Zestarzeję" do tej branży, hahaha :D


Oglądacie dzisiaj top model? Komu kibicujecie? Mimo pewności siebie Marty, lubię ją, ale dziewczyna dużo osiągnie, w sumie to Osi też, ale chyba jednak jestem za OSI :) A Wy ?



1 komentarz:

  1. Na pewno zdałaś:) 3mam kciuki:) szamponu nieużywałam! Obserwuje;)

    OdpowiedzUsuń