środa, 19 listopada 2014

19th+ jakie odżywki stosujecie? Jak Wy dbacie o włosy?


Helou.
Wysypiam się dzisiaj aż do 9 <3 Cudowne uczucie <3
Nie idę do pracy po południu, wiem stracę dużo godzin, ale studia ważniejsze jak na dzisiejsze koło czuję się ok, to na jutrzejsze nic, do tego mam trzy zadania do zrobienia, które nagle doszły.
Przyszły tydzień luźniejszy więc skupię się na pracy.
Kochane, walczymy, walczymy. Nie wiem, jakie macie cele, czy do świąt, czy do nowego roku, DUPA SPIĘTA!
To dopiero 19 dzień i zdaję sobie sprawę z tego, ale dzięki mojemu psycho motywacja nie opuszcza. Wychodzę z depresji i tak ma być. Jak wyjdę z depresji będę nową osobą.
Wizyta u fryzjera udana.
Podcięłam więcej, niż 1cm, jakieś 4cm, ale taka była konieczność. Zniszczone doszczętnie, ale teraz są lekkie, nie puszą się, nie rozdwojone, mam nadzieję, że będą się pięknie układać.
Teraz odstawka z farbowaniem, co dwa miesiące chodzić na podcięcie 1 cm!
Nie suszyć ich, nie spać w mokrych.

Zdjęcie dodam później, lub w inny dzień, bo wczoraj po wieczornej fizycie zrobiłam warkocz, są ładnie pocięte i wycieniowane więc będą fajne loczki / fale.
Dbam o ciało, włosy... Zacznę skupiać się na twazy, często wychodzą mi jakieśczerwone, zaskóniaczkowe i bolące krosty, a okres dojrzewanaia mam za sobą. Może to przez zmianę diety i organizm pozbywa się toksyn? W pierwszym tygodniu odchudzania, po odstawieniu slodkich soków, słodyczy, zaczęłam pić tą wodę, wysypywało mnie strasznie.
Teraz mam nadzieję, że i stan cery się poprawi.
Nie wiem co jest grane, ale dół brzucha mam strasznie wywalony, nawet rano, ale to chyba efekt nagromadzonego głównie tam sadełka.
Wczoraj w drogerii naturia była przecenka i zamiast za 30zł kupiłam za 20 odżywkę z olejku arganowego. 
Któraś z Was może miała ją?



Ogólnie z tej serii jest wiele produktów: szampony, zele pod prysznic... Wrócę chyba znowu do mycia szamponem dla dzieci, a waszym zdaniem to dobry pomysł?
Johnsons Baby jest drogi, ale znalazłam stary doby dziecięcy szampon za 3,5 zł:

A Wy co sądzicie na temat takiej pielęgnacji? Jak WY dbacie o swoje włoski ?Liczę na Wasze odpowiedzi :) 

Zjedzone dziś:
śniadanko muesli i kawa
drugie śniadnko: batonik muesli corny big banan z czekoladą, banan, knopers
obiad: schabowy, piree, surówka i mały soczek żurawinowy tymbark
podwieczorku brak
a na kolację trzy kromki chlebka ciemnego, razowego ze słonecznikiem i camembertem

ĆWICZENIA:
5min rozgrzewka Mel B
8min BUNS (mieszkanka jak wczoraj z Mel B)
8min ABS
8min STREETCH
Mało bo nauka dzisiaj : c ALE ĆWICZENIA Z PUZLEM <3



P,S Dodałam znowu kilka blogów do obserwowanych, skoro już tak fajnie nam się czyta nasze blogi nawzajem, komentuje :) WAS TEŻ DO TEGO ZACHĘCAM! :)Nie ma to jak wzajemne wsparcie, a wiadomo, że w pierwszej kolekności przeglądam, czytam i komentuję blogi OBSERWOWANE :*





1 komentarz:

  1. Uwielbiam ćwiczenia z Mel B :) Mój cel to 27 grudnia!
    pajapaulina.blogspot.co.uk

    OdpowiedzUsuń