czwartek, 6 listopada 2014

7 dzień.

Czajcie to ciałko!
Taniec na rurze to świetny sport kształtujący figurę :D
Może zaczniemy/
Ja dzisiaj się streszczam, gdyż spieszno mi do pracy. 8H!  ; C
Ale w sumie cieszę się, że mam tą pracę, że siedzę 8h, nie przynoszę jej do domu, nie stresuje mnie..
W rankingu za październik byłam 1 na liście - NAJLEPSZA ! <3 <3 <3
zjedzone:
Śniadanko muesli z mlekiem i kawa
w pracy 8-17 zjadłam (dwie podwójne pajdy chleba z dżemem, jogurt activia, batonik muesli, woda oczywiście, kubuś)
w czekaniu na obiad-obiadkokolację poćwiczyłam, ale tylko 5min Mel B Rozgrzewka i 8min ABS, na więcej nie starczyło mi siły i czasu, ale jak Misiek o 20.00 skończy pracę wybieramy się na mały spacer, więc zakupy wlecą :)
obiadokolacja: 2x jajko sadzone i ziemniaki z mizerią




1 komentarz:

  1. Udanego dnia w pracy! Ja też siedzę 8 godzin, do 17 potem na trening! Tez słyszałam dużo dobrego o takim tańcu :)

    OdpowiedzUsuń